wtorek, 14 sierpnia 2012

Notka zapoznawcza



Bloga założyłam niedawno, ponieważ dopiero od wakacji podczytuje teksty o kosmetykach, włosach, cerze i modzie :)
Jestem początkującą włosomaniaczką, ale już od półtora roku nie farbuje włosów i na razie nie mam zamiaru(przynajmniej farbą ;)) Gdy stan moich włosów trochę się poprawi spróbuję napisać moją włosową historię, bo moje kudły sporo ze mną przeszły ;)

Dzisiaj chciałam wspomnieć o rozdaniu Panny Dominiki na blogu http://mirrorowisko.blogspot.com/ :)


Do wygrania mamy:
  • 22 sztuki kolorówki
  • 17 lakierów do paznokci
  • 13 sztuk kosmetyków dla ciała, kończyn, włosów
  • 10 płytek do stemplowania paznokci
  • 6 paczuszek z cyrkoniami do ozdabiania paznokci
  • 3 paletki Sleek (Sunset, Storm, Bad Girl)
  • rozcieńczalnik do lakierów Inglot
  • perfumy GLOW by JLo

    Według mnie baaardzo atrakcyjne nagrody :) A tu link do rozdania: http://mirrorowisko.blogspot.co.uk/2012/06/candy.html
    Tak na marginesie, świetny blog. Mogę na nim znaleźć coś na każdy temat co mnie bardzo cieszy, bo nie zawsze chcę mi się wchodzić na kilka blogów na raz ;)

2 komentarze: